patient observations

  • 文章类型: Journal Article
    UNASSIGNED: Hand hygiene plays an important role in the transmission of nosocomial infections from healthcare workers (HCW) to patients. Patients could play a key role in improving hand hygiene by sharing their experience of the HCW\'s practices. Already in 2019, the French national mission of transversal support for actions to prevent healthcare-associated infections proposed the national \"Pulpe\'friction\" audit, to assess HCW\'s reported practices, social representations, and barriers to using alcohol-based hand rubs (ABHR). This audit consisted of a positive discussion between an auditor and the HCW as well as patients, which led the HCW to declare their real practices and the barriers they faced in the field and the patients to report about the HCW\'s ABHR practices and the information they received about when they should perform hand hygiene.
    UNASSIGNED: To assess whether an association existed between HCW\'s reported ABHR compliance and patients\' declarations about HCW\'s compliance in the Pulpe\'friction audit data.
    UNASSIGNED: Data from Pulpe\'friction were collected from 1st January to 31st December 2019, before the COVID-19 pandemic. Mixed linear models were performed to analyze the association between self-reporting by HCW and patients, regarding hand rubs performed by HCW prior to patient care.
    UNASSIGNED: There was a positive association between patients\' observations and HCW\'s declared practices regarding the frequency of with which professionals performed hand rubs before patient contact. This indicates that professional and patient statements show the same tendency. The positive association was found in hospitals for patients under 45 and over 64 years old and for paramedics, but not for physicians and not in nursing homes or long-term care facilities. Patients felt more motivated to observe and evaluate HCWs\' practices if they had received information about how to correctly wash their hands.
    UNASSIGNED: Patients agreed to be involved in the evaluation or professional practices. The patients\' observations were positively associated with HCWs reports. New indicators taking patients\' observations into account could be interesting.
    UNASSIGNED: Die Händehygiene spielt eine wichtige Rolle bei der Übertragung nosokomialer Erreger vom Gesundheitspersonal auf Patienten. Patienten könnten eine Schlüsselrolle bei der Verbesserung der Händehygiene spielen, indem sie ihre Erfahrungen mit den Gesundheitspersonal teilen. Bereits im Jahr 2019 schlug die französische nationale Mission zur transversalen Unterstützung von Maßnahmen zur Prävention Health Care assoziierter Infektionen (HAI) das nationale „Pulpe\'friction“-Audit vor, um die vom Gesundheitspersonal gemeldeten Praktiken, Darstellungen und Hindernisse für die Alkohol basierte Händedesinfektion zu bewerten. Das Audit beinhaltete eine positive Diskussion zwischen dem Auditor, dem Gesundheitspersonal und Patienten, die dazu führte, dass die Gesundheitspersonal dazu veranlasste, die tatsächlichen Praktiken und Hindernisse, mit denen es vor Ort konfrontiert war, darzulegen, und das die Patienten dazu veranlasste, über die Praktiken der Händedesinfektion des Gesundheitspersonals und die Informationen, die sie über ihre eigene Handhygiene erhielten, zu berichten.
    UNASSIGNED: Es sollte beurteilt werden, ob ein Zusammenhang zwischen der vom Gesundheitspersonal berichteten Compliance der Händedesinfektion und der von Patienten berichteten Compliance des Gesundheitspersonal der Händedesinfektion in den Pulpe’friction-Auditdaten besteht.
    UNASSIGNED: Die Daten von Pulpe’friction wurden vom 1. Januar bis 31. Dezember 2019, also vor der COVID-19-Pandemie, erhoben. Mit Hilfe gemischter linearer Modelle wurde der Zusammenhang zwischen der Selbstauskunft des Gesundheitspersonals zur Einhaltung der Compliance der Händedesinfektion und der Einschätzung der Patienten hinsichtlich Einhaltung der Compliance durch das Gesundheitspersonal vor der Behandlung analysiert.
    UNASSIGNED: Es bestand ein positiver Zusammenhang zwischen der von Patienten und der vom Gesundheitspersonal eingeschätzten Praxis hinsichtlich der Häufigkeit der Durchführung der Händedesinfektion vor der Behandlung, was bedeutet, dass die Aussagen der Fachkräfte und der Patienten in die gleiche Richtung gehen. Dieser Zusammenhang wurde in Krankenhäusern bei Patienten unter 45 Jahren und über 64 Jahren und bei nichtärztlichen Berufsgruppen im Bereich des Rettungsdienstes, nicht aber bei Ärzten und nicht in Pflegeeinrichtungen festgestellt. Die Patienten fühlten sich stärker an der Beobachtung und Bewertung der Praktiken der Gesundheitsdienstleister einbezogen, wenn sie Informationen darüber erhalten hatten, wann und wie die Hände zu desinfizieren sind.
    UNASSIGNED: Die Einschätzung der Patienten stand in Übereinstimmung mit den Erklärungen des Gesundheitspersonals zur Compliance der Händedesinfektion. Neue Indikatoren, die die Erfahrungen der Patienten einbeziehen, könnten interessant sein, und die Patienten erklärten sich bereit, in die Bewertung der beruflichen Praxis einbezogen zu werden.
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  • 文章类型: Journal Article
    OBJECTIVE: To determine consensus across acute care specialty areas on core physical assessment skills necessary for early recognition of changes in patient status in general wards.
    BACKGROUND: Current approaches to physical assessment are inconsistent and have not evolved to meet increased patient and system demands. New models of nursing assessment are needed in general wards that ensure a proactive and patient safety approach.
    METHODS: A modified Delphi study.
    METHODS: Focus group interviews with 150 acute care registered nurses at a large tertiary referral hospital generated a framework of core skills that were developed into a web-based survey. We then sought consensus with a panel of 35 senior acute care registered nurses following a classical Delphi approach over three rounds. Consensus was predefined as at least 80% agreement for each skill across specialty areas.
    RESULTS: Content analysis of focus group transcripts identified 40 discrete core physical assessment skills. In the Delphi rounds, 16 of these were consensus validated as core skills and were conceptually aligned with the primary survey: (Airway) Assess airway patency; (Breathing) Measure respiratory rate, Evaluate work of breathing, Measure oxygen saturation; (Circulation) Palpate pulse rate and rhythm, Measure blood pressure by auscultation, Assess urine output; (Disability) Assess level of consciousness, Evaluate speech, Assess for pain; (Exposure) Measure body temperature, Inspect skin integrity, Inspect and palpate skin for signs of pressure injury, Observe any wounds, dressings, drains and invasive lines, Observe ability to transfer and mobilise, Assess bowel movements.
    CONCLUSIONS: Among a large and diverse group of experienced acute care registered nurses consensus was achieved on a structured core physical assessment to detect early changes in patient status.
    CONCLUSIONS: Although further research is needed to refine the model, clinical application should promote systematic assessment and clinical reasoning at the bedside.
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